باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین هفتکل
fc-shahin 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه ورزشی شاهین هفتکل و آدرس shahin7kl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 ورزش هفتکل درگذر تاریخ
پرواز شاهین برفراز ورزش هفتکل :
باشگاه شاهين در سال 1321 به دست انسانی بزرگ و شايسته و استادی گرانقدربه نام دکتر عباس اکرامی باهمکاری و همراهی گروهی از بهترين جوانان کشورکه عمدتاً دانشجو بودند، بنا نهاده شد و مفاخری چون اميرمسعود برومند، اميرعراقی ، شکيبی ، فاخری ، انصاری، دکترنادر افشار، مرحوم پرويز دهداری، حسینعلی کلانی، جعفرکاشانی، همايون بهزادی، حميد شيرزادگان و ... تربيت کرده و به جامعه فوتبال ايران تقديم نمود. بازيکنان شاهين عمدتاً دارای تحصيلات عاليه بودند.
شاهين دارای 402 تيم جوان با 62 شعبه در سطح کشور بود که دکتر اکرامی اين تيم را برپايه 3 اصل (نظم،اخلاق، علم ) استوار ساخته بود و همين اصول علل عمده محبوبيت اين باشگاه را تشکيل می داد. اما غير دولتی و درواقع مردمی بودن باشگاه شاهين از عوامل مهم و اساسی محبوبيت آن تيم بود. امّااینکه چگونه شاهین برفراز هفتکل به پرواز درآمد خود حکایتی شنیدنی است ...............بقیه در ادامه مطلب



موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 1 بهمن 1390برچسب:, ] [ 18:2 ] [ بازیکن ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در هوا چند معلق زنی وجلوه کنی ای کبوتر نگران باش که شاهین آمد
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






Alternative content


shahin